create your own banner at mybannermaker.com!

Friday, January 30, 2009

testimoni - Aiedil

Nazirah Fasha bt Fauzi

Saya merupakan salah seorang tang menghadap pesakit asma setahun yang lalu. Sepanjang tempoh tersebut semua aktiviti harian saya agak terbatas akibat daripada masalah tersebut. Walaupun baru empat bulan menggunakan produk Aiedil namun kesannya telah saya alami. Ternyata kendungan bahan di dalam produk ini terutamanya madu dan kurma cukup berkesan merawat masalah kesihatan yang saya alami. Terima kasih Aiedil!

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Pn. Norma

Saya mengalami masalah sakit sendi terutama bahagian lutut menyebabkan saya terpaksa duduk bila solat dan saya juga mengalami masalah muka berjeragat. Selepas saya mengamalkan produk minuman kesihatan aiedil selama satu bulan alhamdulillah saya tidak lagi sakit lutut dan mampu berdiri ketika solat. Cadangan pengasas agar saya mencampur aiedil bersama limau nipis dan meratakan pada wajah saya akhirnya membawa keajaiban di mana jeragat di muka saya hampir hilang. Terima kasih dnavechee.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Wan Fairuz

Semenjak saya bekerja di kilang kimia, kesihatan saya sering terjejas. Saya juga mengalami kesukaran dalam pembuangan air besar. Pelbagai produk telah saya gunakan tetapi ianya masih belum dapat menyelesaikan masalah kesihatan saya sehinggalah saya mencuba minuman aiedil ini. Saya dapat merasai keberkesanannya dan diakui oleh isteri saya yang turut mengamalkannya.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Rogayah

Badan sering terasa lemah dan cepat letih tatkala melakukan kerja. Saya telah banyak mencuba produk lain tetapi hasilnya masih kurang memuaskan kerana masalah yang saya alami akan berulang semula. Selepas menggunakan aiedil dalam beberapa minggu sahaja, saya semakin cergas dan tidak mudah terasa letih walaupun melakukan pekerjaan berat. Tahniah Dnavechee.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Noor Azean

Semenjak 4 tahun lalu, saya sering mengalami sakit sendi, sengal lutut dan sakit pada tumit kaki. Adakalanya badan saya terasa lemah dan mengalami demam. Ia menyebabkan saya selalu cuti bekerja sehinggalah saya terpaksa membuat keputusan berhenti terus dari bekerja. Alhamdulillah setelah seminggu saya mencuba Aiedil, kesihatan saya bertambah baik dan kesannya amat menakjubkan.

kembali
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Agen Dropship YJE & Pengedar YJE

Email Nama Penuh, Alamat Lengkap dan HP ke yakinjaya@gmail.com sekiranya anda berminat.

LIKE Us untuk Updates & Info Produk Terkini~!

 
Creative Commons License
YJE Pictures by Yakin Jaya Enterprise is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 Malaysia License.
Based on a work at yakinjaya.blogspot.com.