create your own banner at mybannermaker.com!

Monday, February 23, 2009

testimoni - Batisya -V Fresh Hygiene Wash & Feminine Hygiene Pads

**Mengetatkan otot-otot vagina

Ujian Pertama: Suri rumah 3 orang anak (34 tahun)- "Badan saya begitu letih selepas seharian melakukan kerja-kerja dirumah, menjaga anak dan melayan suami. Tapi, setelah menggunakan V Fresh saya menjadi cergas dan suami saya mengatakan setiap kali bersama begaikan malam pertama."

Ujian Kedua: Pekerja am, 1 orang anak (27 tahun)- "Selepas melahirkan anak pertama, otot vagina saya menjadi longgar, selepas sebulan menggunakan V Fresh, otot vagina saya menjadi ketat semula."

**Kelembapan pada alat sulit wanita

Ujian Pertama: Tukang jahit, 3 orang anak (35 tahun)- " Setiap kali saya bersama suami saya menghadapi kekeringan pada vagina. V Fresh, membantu atasi masalah sayaini."

Ujian Kedua: PEnsyarah Kolej (31 tahun)- "Saya terpaksa menggunakan krim pada vagina setiap kali bersama, setelah saya menemui V Fresh, tidak perlu penggunaan krim lagi."

**Keputihan

Ujian pertama: pelajar UTM (22 tahun)- "Saya mempunyaimasalah keputihan yang luar biasa, apabila kawan saya memperkenalkan V Fresh, dalam masa seminggu keputihan saya dapat diatasi."

Ujian kedua: Jurujual,2 orang anak (29 tahun)- "Keputihan yang saya alami, membuatkan saya tidak merasa selesa apabila melakukan kerja, tapi setelah adanya V Fresh, bau dan keputihan dapat diatasi."

**Menegangkan buah dada

Ujian pertama: Wanita yang sudah bersalin (25 tahun)- " Selepas melahirkan dan menyusukan anak, payudara saya sudak tidak tegang seperti dahulu laig. Dengan adanya V Fresh, ia dapat menegangkan semula payudara saya.

Ujian kedua: Penari (23 tahun)- "Payudara saya agak kecil, sedangkan saya sudah berumur 23 tahun. Saya sukar apabila hendak mengenakan pakaian untuk kemana-mana. Dengan penggunaan V Fresh, saya tidak perlu lagi menggunakan krim-krim untuk menegangkan buah dada saya."

kembali
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Agen Dropship YJE & Pengedar YJE

Email Nama Penuh, Alamat Lengkap dan HP ke yakinjaya@gmail.com sekiranya anda berminat.

LIKE Us untuk Updates & Info Produk Terkini~!

 
Creative Commons License
YJE Pictures by Yakin Jaya Enterprise is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 Malaysia License.
Based on a work at yakinjaya.blogspot.com.