create your own banner at mybannermaker.com!

Friday, February 13, 2009

testimoni - Positive Image, Aura Seri

Saya kelihatan segar dan tampak yakin setiap kali memulakan pekerjaan. Sebagai seorang pelakon saya harus sentiasa berasa yakin dan cergas walau di mana sahaja saya berada terutama sekali di lokasi pengambaran. Saya telah lama mengamalkan penggunaan produk Aura Seri. Produk ini dapat membantu saya tampak lebih yakin dan selesa sepanjang masa. Dengan menggunakan Aura Genius pula membantu kekuatan daya imaginasi positis saya serta daya ingatan saya. Saya kagum menggunakannya kerana banyak manfaat yang telah saya perolehi dengan menggunakan Aura Seri dan Aura Genius.

Adi Putera
Pelakon

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Sebagai seorang pelakon yang aktif sudah pasti saya menghadapi masalah tidak cukup tidur. Tidak cukup tidur membuatkan kita tidak aktif dan tidak bermaya melakukan kerja seharian. Namun saya telah mengamalkan pemakaian Aura Seri. Dengan menggunakannya saya kini menjadi seorang yang lebih positif, sentiasa senyum, lebih aktif., lebih kreatif dan lebih bersemangat walaupun dengan keadaan saya yang tidak cukup tidur. Sebagai seorang pelakon seharusnya kita tidak dapat mengelak dari keadaan seperti itu. Tetapi dengan adanya Aura Seri kini masalah dapat diatasi.

Nadia Mustafa
Pelakon

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Selama ini saya mengidap penyakit asma dan resdung. Saya sering mengalami kesukaran untuk bernafas. Setiap pagi saya akan mengalami bersin yang kerap. Saya hanya bergantung dengan ubat-ubatan hospital untuk mengurang dan menahan sakit saya ini. Pada suatu hari saya diperkenalkan dengan Aura Seri melalui seorang kawan. Menurut beliau, Aura Seri dapat membantu mengurangkan asma dan resdung. Sebelum tidur saya akan mengamalkan sapuan Aura Seri ke wajah sambil disertai niat yang positif. Selama 3 bulan saya mengamalkannya, saya tidak bergantung kepada ubat-ubatan dari hospital lagi. Saya berpuas hati menggunakan produk ini dan saya terus jadi pengedar di samping dapat menambahkan pendapatan. Saya juga dapat membantu rakan-rakan yang ada masalah yang sama dengan saya. Terima kasih Dr Ibrahim dan Pn Ira kerana dapat menghasilkan produk yang hebat.

Nor Azizah Bt Hassan
Seremban, Negeri Sembilan

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Saya mempunyai masalah panas baran. Berbagai cara telah saya lakukan untuk mengurangkan masalah saya tetapi tetap tidak berhasil. Suatu hari saya melayari internet dan saya telah temui jawapan kepada masalah saya. Aura Seri... Setelah mencuba, tahap ketenangan dan kesabaran saya dapat dipertingkatkan. Saya kurang marah dan hubungan suami isteri semakin mesra. Saya juga mengalami masalah sukar tidur. Setelah menggunakan Aura Seri, tahap tidur saya bertambah baik dan bangun pagi pun segar walaupun saya tidur lewat malam. Sebelum ini hubungan saya dengan ketua pejabat tidak begitu baik. Selalu sahaja dimarahi di hadapan orang ramai, menyebabkan saya kurang berkeyakinan dan malas untuk bekerja. Tetapi setelah menggunakan Aura Seri, ketua saya telah menegur baik kepada saya. Aura Seri telah banyak membantu saya dan disebabkan itu juga saya telah menjadi pengedar dan ingin membanti insan lain. Selain membantu insan lain, saya juga dapat menambah pendapatan. Alhamdulillah saya dapat menambah pelaburan dengan membeli sebuah rumah lagi.

Faridah Hanom Bt Hassan
Cheras, Kuala Lumpur

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Saya berumur 23 tahun. Setelah saya menggunakan Aura Seri selama sebulan banyak perubahan yang berlaku pada diri saya. Sakit migrain saya semakin hilang malah selain dari suami, ramai juga yang menegur dengan perubahan wajah saya yang nampak lebih berseri dan ceria. Saya juga bekerja insurans yang memerlukan saya banyak berjumpa dengan ramai orang. Selepas saya menggunakan Aura Seri saya menjadi lebih yakin dan bersemangat berjumpa dengan orang ramai.

Puan Esmahwati bt Mohd Shah
Segamat, Johor

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Alhamdulillah bertemu dengan produk istimewa ini memudahkan tugasan saya sebagai ibu dan juga pelajar. Nur Fataniah berusia 6 tahun dan Erman Hakiem berusia 3 tahun merupakan permata hati kami suami isteri. Alhamdulillah kesan penggunaan aura genius Fataniah kini merupakan di kalangan pelajar pintar dan terbaik di Nuh’s Ark Islamic Montessori School. Ilmu mind power yang dipelajari bersama Prof turut kami applikasikan pada anak-anak…doa Fataniah setiap kali memakai aura genius "I want to be the best student of Nuh’s Ark this year", alhamdulillah perkhabaran yang kami terima seakan tidak percaya…syukur impian sikecil ini dimakbulkan Allah. Manakala Erman Hakiem pula dengan keletahnya tersendiri…sikapnya periang, peramah pasti menawan setiap mata yang berkunjung ke teratak kami.
"Aura seri dan aura genius…mewarnai hari-hari indah kami seisi sekeluarga"...

Pn Aniz Hj Anwar (Ibu)
Shah Alam

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Saya mengenali produk Aura Seri setelah mengikuti seminar pengenalan produk oleh Prof. Dr. Ibrahim dan Puan Ira yang diadakan di Kota Kinabalu. Setelah mendengar kebaikan dan keberkesanannya saya terus membeli 1 set untuk mencuba. Saya rasa tidak rugi saya melabur sejumlah wang setelah melihat hasil pemulihan serta kesegaran aroma yang memberi ketenangan emosi, keyakinan, membangkitkan semangat dan yang paling penting ialah produk ini berjaya membongkar semangat halus yang menghuni kediaman saya setelah sekian lama sering mengganggu ketenteraman keluarga saya. Terima kasih kepada Prof. Dr. Ibrahim dan Puan Ira kerana menghasilkan produk yang mampu menyelesaikan masalah fizikal, emosi, dan dalaman yang tak terdapat dari kosmetik yang lain di pasaran. Anak saya turut menggunakan menggunakan Aura Genius. Turut dilihat kesannya apabila anak saya akan menduduki SPM 2006 telah meningkat keputusannya dalam peperiksaan gerak gempur yang diadakan baru-baru ini. Matapelajaran yang lemah sebelum ini telah menunjukkan hasil yang memberangsangkan.

Che Jarah @ Siti Jarah bt Asmat
Kota Kinabalu

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Saya seorang ibu tunggal yang berusia 31 tahun. Saya bekerja sebagai kerani sahaja. Banyak tekanan luaran dan dalaman yang saya hadapi. Setelah diperkenalkan dengan Aura Seri, saya memakainya dengan cara yang telah diajar dan disertakan dengan niat yang positif, saya menjadi lebih bersemangat. Segala tekanan, rasa letih dan lemah yang saya hadapi semakin berkurangan. Diri saya juga lebih disayangai dan dihormati oleh kawan-kawan serta keluarga. Tahap kesabaran saya juga semakin tinggi berbanding sebelumnya. Malah ramai juga yang menegur wajah saya nampak semakin berseri dan muda.

Puan Faizah bt Mat Jaffar
Segamat, Johor

kembali
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Agen Dropship YJE & Pengedar YJE

Email Nama Penuh, Alamat Lengkap dan HP ke yakinjaya@gmail.com sekiranya anda berminat.

LIKE Us untuk Updates & Info Produk Terkini~!

 
Creative Commons License
YJE Pictures by Yakin Jaya Enterprise is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 Malaysia License.
Based on a work at yakinjaya.blogspot.com.