create your own banner at mybannermaker.com!

Monday, March 30, 2009

Testimoni - Riena, Jus Kurma Formula G2=ENIUS

Anis Sofiya ( 5 Tahun)
Gombak Selangor Darul Ehsan

Anis Sofiya merupakan pengamal Jus Kurma Formula Genius sejak berusia 2 bulan lagi. Perubahan yang paling ketara dan jelas dapat dilihat adalah dari segi perkembangan mindanya. Di mana beliau petah bercakap dan semakin cerdik. Pada berusia 2 tahun, beliau sudah mampu mengira 1-10 dengan lancar sehinggalah perkataan pertama setiap pagi adalah "Ma Adik Nak Urma". kini beliau telah berusia 5 tahun dan semakin cerdik, pintar dan bijak. Cita-cita beliau adalah ingin menjadi doktor gigi suatu masa nanti.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Mohammad Amir ( 11 Tahun)
Gombak Selangor Darul Ehsan

Telah mengamalkan Jus Kurma Formula Genius sejak berusia 4 tahun lagi. Sebelum ini beliau kerap demam akibat tongsil yang sering bengkak sehinggakan doktor menyarankan supaya diadakan pembedahan untuk membuang tongsil tersebut. Alhamdulillah sejak mengamalkan Jus Kurma ini, kesihatan beliau amat baik dan dari segi pelajarannya pula, beliau menunjukan peningkatan yang baik pada setiap tahun.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Puan Suriani Sidek
017-2438102
Seremban Negeri Sembilan

Saya amat bersyukur kerana dipertemukan dengan Jus Kurma Formula Genius. Saya telah menggunakannya sejak mengandung dan seterusnya memberikan kepada bayi saya semenjak berusia 45 hari sehinggalah sekarang dan bayi saya telah berusia hampir 1 tahun lebih. Apa yang jelas kelihatan, anak saya begitu aktif dan tidak pernah demam. Setiap hari saya akan memberinya sesudu Jus Kurma ini. Syukur anak saya Anis Nurhanani sentiasa sihat dan semakin membesar dengan aktif. Saya akan terus mengamalkan Jus Kurma Formula Genius ini kerana telah terbukti keberkesanannya.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Puan Intan Julia Bt Abdullah
017-5357562
Kuala Kangsar, Perak Darul Ridzwan

Saya berusia 46 tahun dan mempunyai dua orang cucu yang berusia 6 tahun dan 4 tahun. Sejak setahun mengamalkan Jus Kurma Formula Genius sebagai rutin minuman harian kami sekeluarga. kesannya menakjubkan dimana cucu-cucu saya kelihatan sihat dan lebih bijak. Lebih membanggakan, cucu saya yang berusia 6 tahun itu, sudah pandai membaca tanpa mengeja satu persatu dan bacaan hariannya adalah akhbar Harian Metro. syukur pada tuhan atas kurniaan-Nya. Terima kasih Jus Kurma atas khasiatnya. Saya akan terus menjadikan ianya sebagai minuman harian saya demi cucu-cucu tersayang.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Puan Rohanah Abdul Rahman
013-3443425
Seri Kembangan, Selangor Darul Ehsan

Saya mempunyai anak sulong berusia 15 tahun. Bersekolah di SM Agama Maahad Pontian Johor. Sebagai ibubapa saya amat memahami jumlah mata pelajaran yang banayak dan terpaksa dipelajarinya agak membebankan. Melihat akan bebanan itu, saya memberikan beliau meminum Jus Kurma Formula Genius sebagai minuman tambahan harian. Alhamdulillah, walaupun terpaksa bertungkus-lumus mempelajari kesemua matapelajarannya, dengan mengamalkan jus Kurma ini ianya dapatlah memberi tenaga tambahan, merangsang minda dan kesabaran untuk menghadapi kesemua matapelajarannya. selain itu, anak saya juga mengalami masalah kerap bersin atau selsema di waktu pagi dan malam. Setelah mengamalkan Jus Kurma ini secara berterusan, alhamdulillah masalah tersebut sudah berkurangan dan hampir pulih. Keadaannya bertambah selesa daripada sebelumnya.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Ustaz Abdul Rahim Nasir
Batu 6 Gombak, Selangor Darul Ehsan

Saya mula diperkenalkan dengan produk Jus Kurma Formula Genius ini sejak 5 tahun yang lalu. Dari awal memang tidak menjadi masalah untuk menjualnya kerana ia mudah diterangkan dan belian ulangan pun tinggi. Purata saya menjual antara 300-750 botol sebulan dan paling menggalakkan pada bulan Ramadhan. Antara testimoni yang terbaik saya terima adalah daripada seorang kanak-kanak (8 tahun) yang menghidap DOWN SIDROM yang sebelum ini agak sukar untuk memahami apa yang diperkatakan kini telah menunjukan perubahan (Sekali cakap jea sudah faham...Sebelum ini 4-5 kali baru faham) iaitu setelah mengamalkan Jus Kurma Formula Genius ini lebih daripada 3 bulan.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Mohd Faiz
Pasir Mas, Kelantan

Maklum balas yang telah saya terima dan perolehi daripada pengguna-pengguna saya adalah yang posif dan kebanyakkan daripada mereka berkata setelah mengamalkan Jus Kurma Formula Genius ini, beberapa penyakit seperti lelah dan gastrik sudah sembuh. Salah seorang daripada pengguna mengatakan bahawa sebelum ini beliau tidak boleh makan apa-apa (tiada selera), tetapi setelah mengamalkan Jus Kurma lebih kurang 2 hari, selera makan beliau datang kembali dan sudah boleh makan apa jua sahaja. Saya betul-betul terkejut dengan maklum balas yang diterima itu. Saya berterima kasih kepada pihak Riena Marketing & Services Sdn Bhd memberi peluang dan memperkenalkan Jus Kurma ini kepada saya dan kini saya telah menjadi salah seorang stokis Riena Marketing & Services Sdn Bhd.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Anak Kepada Puan Siti fatimah Othman
017-6630506
Klang, Selangor Darul Ehsan

Saya telah mengamalkan Jus Kurma Formula Genius ini kepad anak saya sejak berusia 1 tahun 8 bulan. Sekarang ini anak saya itu telah berusia 2 tahun lebih. Apa yang nyata anak saya semakin aktif dari segi fizikalnya dan mentanya. Cepat belajar sesutu perkara dari segi percakapan mahupun perbuatan. Saya juga mengamalkan Jus Kurma ini. Penyakit asma saya semakin berkurangan dan yang paling memeranjatkan saya dan keluarga adalah setelah mengamalkan jus Kurma saya hamil. Saya amat bersyukur kerana dipertemukan dengan produk Jus Kurma Formula Genius ini.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Puan Nurul
017-5858059
Perak Darul Ridzwan

Saya memberi anak saya Jus Kurma Formula genius ini sejak 4 bulan lalu, anak saya berumur 5 tahun dan menghidap asma. Alhamdulillah sehinggalah sekarang sudah 8 botol saya memberikannya minum setiap pagi dan malam dan sejak hari tu beliau tiada lagi terkena serangan asma. pada suatu pagi anak saya seperti hendak terkena asma, jadi saya terus memberikan 2 sudu Jus Kurma ini dan saya tak sangka dia terus sihat seperti biasa. Syukur kerana saya dipertemukan dengan Jus Kurma keluaran Riena Marketing & Services Sdn Bhd.

kembali
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Agen Dropship YJE & Pengedar YJE

Email Nama Penuh, Alamat Lengkap dan HP ke yakinjaya@gmail.com sekiranya anda berminat.

LIKE Us untuk Updates & Info Produk Terkini~!

 
Creative Commons License
YJE Pictures by Yakin Jaya Enterprise is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 Malaysia License.
Based on a work at yakinjaya.blogspot.com.