create your own banner at mybannermaker.com!

Tuesday, March 17, 2009

Testimoni - Ushine Krim Uban

Zulkifli Elias, Kuantan (016-9503953)

Saya berumur 38 tahun dan telah menghadapi masalah kelemumur yang kronik sejak berusia 18 tahun. Saya telah mencuba berbagai-bagai jenis ubat dari yang berharga dari yang murah hinggalah yang mahal, namun satu pun tidak meninggalkan kesan. Saya hampir berputus asa tapi hendak menjadi rezeki, satu hari sewaktu membaca akhbar, saya terpandang ruangan iklan krim Ushine dan mengambil keputusan mencuba produk ini. Alhamdulillah, setelah seminggu menggunakannya, kelemumur ternyata berkurangan dan di setengah-setengah bahagian rambut hampir tiada. Macam tak percaya saya rasa tapi alhamdulillah, akhirnya masalah yang bertahun-tahun saya tanggung BERES dengan krim USHINE !

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Siti Hazar, Shah Alam (014-2376769)

Saya berusia 44 tahun dan mengalami masalah uban, kelemumur dan rambut gugur sejak usia remaja dan sedikit sebanyak turut depengaruhi oleh faktor keturunan. Dengan peningkatan usia, masalah saya menjadi semakin serius. Namun saya tidak jemu-jemu mencuba berbagai produk rambut dan shampoo yang berada di pasaran. Saya selalu percaya yang bukan semua produk serasi dengan kita dan kerana itu kita kena terus mencuba. Alhamdulillah, selepas lebih kurang 2 minggu menggunakan krim Ushine, kelemumur dan masalah rambut gugur saya semakin berkurangan, rambut yang beruban juga semakin kehitaman. Saya amat yakin yang dalam sedikit masa lagi semua masalah saya akan dapat di atasi dengan krim Ushine. Saya amat berpuas hati dengan krim USHINE !

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Ahmad Razali, Puchong (019-2737723)

Usia saya 42 tahun dan masalah saya ialah masalah uban yang memutih di kepala. Sewaktu menghubungi Puan Noor untuk bertanyakan tentang krim uban UShine, saya amat tertarik hati dengan penerangan yang diberikan. Krim uban Ushine bukan pewarna sebaliknya ia bertindak dari dalam rambut untuk mengembalikan rambut baru yang berwarna hitam. Pada saya istilah ‘rejuvenate’ sesuai digunakan untuk krim uban Ushine. Bila saya mengambil keputusan untuk menggunakan krim ini, saya telah membotakkan kepala saya terlebih dahulu. Dalam tempoh dua minggu bila rambut baru keluar, ramai kawan-kawan dan saudara-mara terkejut. Mereka sangka saya mewarnakan rambut. Bila saya katakan yang saya tidak mewarna rambut dan hanya menggunakan krim uban Ushine, ramai yang terkejut. Tapi itulah hakikatnya, rambut saya kini bewarna hitam dan tiada lagi uban. Tahniah USHINE !

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Farah, Kuala Lumpur (019-6493936)

Umur saya baru 18 tahun tapi saya mengalami masalah kelemumur, rambut kering dan putus-putus sejak usia 15 tahun. Mungkin disebabkan penggunaan shampoo yang tidak bersesuaian. Saya pula alergi kepada sebarang minyak rambut dan disebabkan itu saya hanya merawat rambut saya menggunakan cara tradisional. Namun kesannya agak lambat untuk saya lihat dan agak remeh untuk disediakan. Selepas diperkenalkan kepada krim Ushine, saya terus menggunakannya setiap malam. Krim ini tidak berminyak atau melekit dan selesa bila disapukan ke kulit kepala. Selepas dua minggu menggunakan krim ini, kesan paling ketara, masalah kelemumur saya telah hilang. Akar rambut juga menjadi semakin kuat dan rambut yang gugur akibat kering semakin berkurangan.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
En. Najib, Melaka (014-2527861)

Saya mula beruban sejak tahun 1995 kerana menggunakan pelbagai minyak rambut, yang secara tidak langsung telah memberi kesan sampingan kepada rambut saya. Saya juga menghadapi masalah kelemumur yang berkeping-keping dan pelbagai shampoo telah saya gunakan, tapi masalah kelemumur tetap tidak dapat di atasi. Sejak 5 tahun kebelakangan uban pula keluar dan semakin banyak sedangkan usia saya baru 45 tahun. Selepas menggunakan krim uban USHINE sejak 2 bulan yang lalu, rambut saya kembali hitam dan masalah kelemumur juga hilang. Ahli keluarga, rakan-rakan terkejut dengan perubahan ini. Alhamdulillah. Terima kasih pada Pn. Noor dan USHINE.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Muhammad Daniel Haqim, Perak (017-2923065)

Saya berusia 20 tahun dan menghadapi masalah uban genetik sejak usia 12 tahun. Saya tidak pernah menggunakan sebarang ubat atau krim rambut kerana alah dan juga bimbang kalau-kalau melekit di rambut. Selepas diperkenalkan dengan produk ini oleh ibu saya, saya dapati ia sesuai dengan saya. Ia mudah digunakan dan tidak melekit sama sekali. Selepas sebulan menggunakannya, rambut saya yang baru tumbuh telah kelihatan hitam dan rambut uban kini beransur-ansur menjadi hitam. Syukurlah, saya kini tidak lagi kelihatan tua dari usia sebenar.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Abdul Wahab Kadir, Selangor (013-6660649)

Saya telah mengalamai masalah uban dan rambut gugur sejak hampir lima tahun disebabkan faktor usia. Sya telah mencuba pelbagai produk dan rawatan yang terdapat di pasaran, sama ada yang murah atau pun yang mahal, tetapi hasilnya mengecewakan saya. Sehinggalah saya diperkenalkan kepada syarikat Serangkai Unggul Beautyline oleh rakan kongsi saya. Alhamdulillah, hanya selepas 2 minggu menggunakan produk ini, rambut saya di bahagian tengah telah mulai tumbuh, sedangkan sebelumnya botak selama bertahun-tahun. Inilah satu keajaiban pada saya. Dengan harganya yang murah dan kesan yang efektif, membeli krim uban USHINE memang berbaloi !

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Kay, Kuala Lumpur (019-6416006)

Saya sering menghadapi masalah sakit kepala, rambut gugur dan berkelemumur. Faktor allergi banyak menyumbang kepada masalah saya. Saya pula tidak pernah terfikir untuk membuat apa-apa rawatan dan telah belajar menerima keadaan rambut saya yang sedemikian. Lagi pun, saya takut untuk mencuba sebarang produk rawatan rambut kerana takut akan kesan sampingan yang mungkin timbul, namun segala-galanya berubah selepas adik saya membelikan saya sebotol krim uban USHINE. Oleh kerana itu adalah hadiah dari adik, saya terpaksa menggunakannya demi menjaga hati adik saya. Paling mengejutkan, hanya selepas 3 hari menggunakan krim uban USHINE, kegatalan kulit kepala saya telah berkurangan dan sewaktu mencuci rambut, rambut yang gugur juga berkurangan. Kini setelah 2 bulan menggunakan produk ini, rambut saya semakin sihat dan masalah kelemumur hilang sama sekali. Kalaulah saya tahu akan keberkesanan krim uban USHINE ini, sudah tentu dari dulu saya telah menggunakannya.

kembali
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Agen Dropship YJE & Pengedar YJE

Email Nama Penuh, Alamat Lengkap dan HP ke yakinjaya@gmail.com sekiranya anda berminat.

LIKE Us untuk Updates & Info Produk Terkini~!

 
Creative Commons License
YJE Pictures by Yakin Jaya Enterprise is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 Malaysia License.
Based on a work at yakinjaya.blogspot.com.