create your own banner at mybannermaker.com!

Tuesday, May 5, 2009

Testimoni - Wonderful, Misai Kucing

Surat 1: Pn. Hajah Faridah bt. Hj. Hashim

Saya mengalami penyakit kencing manis yang agak serius, darah tinggi, batu karang,kencing tak lawas dan sakit sendi yang agak teruk. setelah mengamalkan seuncang teh misai kucing setiap hari selama seminggu, beberapa perubahan ketara telah berlaku pada diri saya. saya tidak lagi bermasalah untuk menunaikan solat, bercampur-gaul dengan masayarakat sekeliling, menambah selera makan. selain itu juga, badan menjadi ringan dan amalan minuman tanpa sebarang pantang larang juga menjadikan ia mudah untuk diamalkan..terima kasih wonderful.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Surat 2: Zahari Mansor

Tengok pada keadaan saya, ramai menjangkakan yang saya bakal lumpuh untuk jangkamasa yang agak lama. setelah 6 bulan megamalakan misai kucing (10 kotak), syukur alhamdulillah kerana saya sudah boleh bangun, badan terasa ringan dan kaki menjadi kuat. tahap kencing manis turun (15.0 - 7.8). terima kasih wonderful kerana menceriakan hari-hari saya.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Surat 3: Mohd Subeli bin Hj. Acil

Kesakitan sendi rupanya boleh diubati menggunakan herba yang diamalkan oleh masyarakat dahulu kala. Dua kotak wonderful misai kucing yang aku amalkan telah membantu mengurangkan sakit sendi yang selalunya terjadi selepas aku mengamalkan pemakanan berasaskan pulut dan ais. minuman ini amat mujarab bagiku dan telah membuatku selesa dan gembira untuk mengambil makanan tersebut. Minuman ini telah menjadi minuman harian kami sekeluarga.

kembali
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Agen Dropship YJE & Pengedar YJE

Email Nama Penuh, Alamat Lengkap dan HP ke yakinjaya@gmail.com sekiranya anda berminat.

LIKE Us untuk Updates & Info Produk Terkini~!

 
Creative Commons License
YJE Pictures by Yakin Jaya Enterprise is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 Malaysia License.
Based on a work at yakinjaya.blogspot.com.