create your own banner at mybannermaker.com!

Monday, July 13, 2009

Testimoni - Avail Beauty, Bio Sanitary Pads

Salmah Ibrahim, 46 Tahun, Sentul Kuala Lumpur

Saya menghadapi masalah senggugut yang sangat teruk. Setelah menggunakan FC Bio Sanitary Pad selama 3 bulan, masalah senggugut saya telah berpulih anur dan saya tidak rasa sakit lagi. Kini saya saya berasa sungguh berkeyakinan.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Noor Adilah Bt. Che Mat, 37tahun, WP Putrajaya

Malasah keputihan san berbau dahulu, sejak beberapa lama, telah berakhir apabila saya menggunakan FC Bio Sanitary Pad setiap hari. Rasa kegatalan yang sering saya alami juga telah tiada. Kini saya lebih selesa. terima kasih kepada Avail kerana memperkenalkan tuala wanita yang begitu hebat!

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Salasiah Bt. Abdul Mutalib, 46 Tahun, Klang Selangor

Saya sentiasa mengahadapi masalah sakit sendi dan bahagian pinggang semasa waktu haid. Ia turut mengakibatkan kepada gannguan emosi saya. Malasah ini telah berubah setelah saya diperkenalkan dengan FC Bio Sanitary Pad. Saya merasai perubahan setelah pengalaman selama 3 bulan dan saya akan meneruskan penggunaan FC Bio Sanitary Pad untuk kesihatan dan kebahagian rumahtangga saya.

Kembali
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Agen Dropship YJE & Pengedar YJE

Email Nama Penuh, Alamat Lengkap dan HP ke yakinjaya@gmail.com sekiranya anda berminat.

LIKE Us untuk Updates & Info Produk Terkini~!

 
Creative Commons License
YJE Pictures by Yakin Jaya Enterprise is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 Malaysia License.
Based on a work at yakinjaya.blogspot.com.