create your own banner at mybannermaker.com!

Sunday, January 18, 2009

Sendayu Tinggi Oily & Acne Series

Nama : Norhazrina
Produk : Oil & Acne series
Tempoh : 2 bulan
Masalah kulit : Jerawat bernanah dan resdung

Saya mengalami masalah jerawat danalahan hidung sejak di sekolah menengah lagi. masalah ini menyebabkan saya berasa rendah diri untuk berhadapan dengan kawan-kawan. Setelah terbaca tentang iklan Sendayu Tinggi, saya berminat untuk mencuba produknya. Dalam tempoh 3 bulansaya telah menggunakan produk Oily & Acne Series dan Nosygone. Kesannya, jerawat yang bernanah pada muka saya telah surut dan kini hanya tinggal parut jerawat sahaja. Sehingga kini saya masih terus mengamalkan produk ini kerana ia terbukti berkesan dan memberi saya jalan penyelesaian untuk mengatasi masalah jerawat yang saya alami selama ini.

Kembali
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Agen Dropship YJE & Pengedar YJE

Email Nama Penuh, Alamat Lengkap dan HP ke yakinjaya@gmail.com sekiranya anda berminat.

LIKE Us untuk Updates & Info Produk Terkini~!

 
Creative Commons License
YJE Pictures by Yakin Jaya Enterprise is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 Malaysia License.
Based on a work at yakinjaya.blogspot.com.