create your own banner at mybannermaker.com!

Thursday, January 22, 2009

Testimoni- GoodMorning Xlim Cocoa

Sue, Berumur 26 tahun

Saya telah mencuba pelbagai produk pelangsingan badan tetapi tidak berkesan sehingga saya mencuba GoodMorning Xlim Cocoa. Pada bulan Ogos tahun ini kawan saya telah memperkenalkan produk ini yang dikatakan berfungsi untuk menghuraikan lemak badan. Pada mulanya saya tidak hendak mencuba produk ini kerana telah hilang keyakinan pada produk pelangsingan badan tetapi kawan saya menasihati saya untuk mencubanya. Saya telah membeli 2 kotak GoodMorning Xlim Cocoa selepas mencuba rasanya.

Selepas 2 minggu, berat badan saya menurun sebanyak 5 kilogram. Selepas itu, saya mempunyai keyakinan pada produk ini. Hanya dengan 2 paket sehari selama 3 bulan berat badan saya telah menurun sebanyak 12 kilogram! Badan saya yang selama ini bersaiz XL keni bersaiz M. Imej saya telah mengalami perubahan yang menakjubkan. Saya pasti akan memperkenalkan produk ini kepada kawan saya.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Yuki

Saya adalah seorang wanita karier yang mempunyai kehidupan yang sangat sibuk. Selama ini badan saya bersaiz L dengan berat badan sebanyak 64k kilogram. Saya telah mencuba oelbagai cara tetapi masih gagal. Bulan lepas kewan baik saya mengadakan jamuan perkhawinan dan saya telah dijemput. Saya tidak dapat mencari pakaian yang sesuai dengan saiz badan saya. Kawan saya tahu akan masalah saya dan telah memperkenalkan GoodMorning Xlim Cocoa dan GoodMorning Cleanse dan kesannya adalah sangat menakjubkan. Berat badan saya telah menurun sebanyak 9kilogram hanya dalam sebulan! Saya tidak perlu mengurangkan saiz pemakanan saya, Kini saya dapat memakai saiz M. TErima kasih Cindy kerana memperkenalkan produk ini.

kembali
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Agen Dropship YJE & Pengedar YJE

Email Nama Penuh, Alamat Lengkap dan HP ke yakinjaya@gmail.com sekiranya anda berminat.

LIKE Us untuk Updates & Info Produk Terkini~!

 
Creative Commons License
YJE Pictures by Yakin Jaya Enterprise is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 Malaysia License.
Based on a work at yakinjaya.blogspot.com.