create your own banner at mybannermaker.com!

Thursday, January 22, 2009

Testimoni- GoodMorning Skin & GoodMorning BabySkin

Iryne Ting

Saya suka aktiviti luar. Ini menyebabkan warna kulit saya menjadi gelap dan tidak cerah. Sinaran cahaya UV juga mencepatkan penuaan kulit saya. PAda bulan April tahun ini kawan saya telah memperkenalkan GoodMorning Skin. Selepas mencubanya selama 2minggu kawan saya mendapati kulit saya menjadi lebih cerah. Saya juga telah mencuba GoodMorning BabySkin dan perubahannya adalah sangat memuaskan. Saya boleh dihubungi pada telefon bimbit+6016.7125858.

kembali
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Agen Dropship YJE & Pengedar YJE

Email Nama Penuh, Alamat Lengkap dan HP ke yakinjaya@gmail.com sekiranya anda berminat.

LIKE Us untuk Updates & Info Produk Terkini~!

 
Creative Commons License
YJE Pictures by Yakin Jaya Enterprise is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 Malaysia License.
Based on a work at yakinjaya.blogspot.com.