create your own banner at mybannermaker.com!

Thursday, January 22, 2009

Testimoni - Ayuzip Bodylicious

Puan Shamsuria, KL

Saya memang serik dengan produk pelangsingyang kebanyakannya mengakibatkan cirit-birit dan kelesuan. Tapi, semenjak menggunakan Ayuzip Bodylicious, berat badan saya menurun 3kg dalam tempoh seminggu tanpa cirit-birit, alahan dan gastrik. Percaya tak? Rasanya pun sedap. Itulah sebab saya menjadikan produk ini sebagai punca pendapatan saya sekarang. Sayajuga bertambah bertenaga dan dapat membuang toksin dalam badan. Sistem pembuangan pun lebih lawas dan teratur. Cubalah!

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Pn Liza, Pandan Indah

Dulu badan saya amat berisi dan saya rasa malu untuk keluar bersama-sama kawan saya. Sudah banyak produk pelangsing yang saya gunakan tetapi sejak menggunakan Ayuzip Bodylicious berat badan saya menurun sedikit demi sedikit. minggu pertama turun sehingga 3kg. Dan saya harap ia akanterus menurun lagi. Lagipun ia tidak menyebabkan sakit perut dan cirit-birit. Saya sukakan rasanya yang sangat sedap. Semoga badan saya akan terus langsing dan menawan.

kembali
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Agen Dropship YJE & Pengedar YJE

Email Nama Penuh, Alamat Lengkap dan HP ke yakinjaya@gmail.com sekiranya anda berminat.

LIKE Us untuk Updates & Info Produk Terkini~!

 
Creative Commons License
YJE Pictures by Yakin Jaya Enterprise is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 Malaysia License.
Based on a work at yakinjaya.blogspot.com.