create your own banner at mybannermaker.com!

Thursday, January 22, 2009

Testimoni- Sensa Series

En. Abu Bakar, Seremban
(013-3385388)

Saya begitu teru8ja untuk menjulal produk kesihatan ini kerana di pasaran masa kini tidak banyak produk keluaran kesihatan dalaman yang dihasilkan daripada minyak lintah yang sangat efektif. SAya dan isteri telah pun menggunakan produk ini dan hasilnyasungguh menyakinkan. Sensa Series dan Ayuzip Series yang berasaskan 100% herba traditional dihasilkan dengan teknologi moden yang begitu mefektif, mudah dan selamat digunakan. SAya merupakan pengguna setia produk Sensa Vacuum Pump dan Sensa Cream. Memang dapat mengembalikan kelelakian anda. Terbaik dan saya mendapat ganjaran bulanan yang istimewa di samping kemudahan lain yang disediakan oleh pihak syarikat. Saya juga berbangga kerana menjadi pengedar sah, pendapatan saya semakin berlipat ganda iaitu sekurang-kurangnya RM70 ribu sebulan.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Awang Binting, Papar.
(016-8454524)

Saya bersyukur kepada Tuhan kerana dalam tempoh yang singkat, saya semakin dikenali di setiap pelusuk termasuk juga di Bumi Kenyalang Serawak. Produk-produk keluaran Lovelorn Lure Industry Sdn.Bhd ini memang sangat menakjubkan kerana selain dapat membantu pasangan-pasangan yang bermasalah dalam rumahtangga. Produk ini boleh digunakan oleh semua peringkat umur dari peringkat remaja, dewasa dan warga emas. Sebenarnya, saya bermula sebagai Pengedar Spora. Tidak sampai 3 bulan, saya telah dinaikkan status sebagai Pengedar Kawasan. Pendapatan saya juga meningkatkan berkali-kali ganda daripada sebelum ini. Memang sangat bertuah kerana menjadi pengedar produk-produk Lovelorn Lure. Saya merakamkan ucapan jutaan terima kasih kepada Pengasas dan kakitangan Lovelorn Lure kerana memberi saya peluang menjadi pengedar. Saya dengar Lovelorn Lure akan mengeluarkan produk terbaru iaitu Sensa Cafe dan Ayuzip V-Gin Cafe. Saya memang dah tak sabar-sabar nak mencuba produk tersebut. Pasti meletup!

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Tengku Abdullah, Kota Bharu.
(013-9866779)

Saya pengguna setia Sensaoil dan keabjaiban yang berlaku ialah saya begitu yakin setiap kali bersama dengan isteri saya. Tiada lagi masalah hubungan antara kami. Penggunaan Sensa Ring Vibrator juga unik dan didatangkan khas dalam bentuk gelang getah. Gegaran yang terhasil dapat menjanjikan pengguna menikmati kebahagian umpama di malam pertama.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Kumar, KL

Saya telah mengamalkan Sensaoil sejak 2005. Semenjak itu, saya tidak bermasalah langsung dalam hubungan suami isteri. Isteri saya mengesyorkan saya supaya berkhawin lagi. Kerana saya terlalu kerap mengajaknya bermesra. Tetapi oleh kerana cinta dan setia terhadapnya, saya tidak sampai hati menduakannya. Kini isteri saya menggunakan Ayuzip V-Gin Lotion ntuk menstabilkan hubungan dan tahap kekerapan kami.

Kembali
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Agen Dropship YJE & Pengedar YJE

Email Nama Penuh, Alamat Lengkap dan HP ke yakinjaya@gmail.com sekiranya anda berminat.

LIKE Us untuk Updates & Info Produk Terkini~!

 
Creative Commons License
YJE Pictures by Yakin Jaya Enterprise is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 Malaysia License.
Based on a work at yakinjaya.blogspot.com.