create your own banner at mybannermaker.com!

Saturday, January 31, 2009

testimoni - Biodex , set hamil 5in1

Puan Norhaina binti Mustafa
dari Kuantan, Pahang

Berkhawin diusia lewat iaitu 35 tahun. Berharap mendapat cahayamata secepat mungkin namun selepas 2 tahun tiada tanda-tanda untuk hamil. Berbagai kaedah telah dicuba, akhirnya hamil dengan menggunakan Program Diet Biodex selama 2 bulan sahaja.
Sewaktu mengandung mengalami masalag bengkak kaki, tangan dan kekejangan sehingga berasa sakit unuk digerakkan. Seletah menggunakan Supreme Diet selama 2 hari sahaja akhirnya masalah ini dapat diatasi. Yang paling mengejutkan dan mengembirakan beliau telah disahkan hamil kembar bayi lelaki.


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Pn Norlea Binti Yumtong berasal dari Sg Besi K.Lumpur

Menunggu selama 3 tahun untuk memperoleh cahaya mata.
Tujuan asal adalah untuk kuruskan badan kerana berat badan telah menjangkau 84 kg. Menjalani PKB selama 2 1/2 bulan dan berat badan telah dapat diturunkan sebanyak 12 kh dari 84kg kepada 72kg.
Tanpa disangka beliau hamil kembar pada usia 35 tahun walaupun di kedua pihak beliau mahupun suami tidak pernah ada keturunan kembar. Meneruskan pengambilan Supreme Diet dan IGC dan sepanjang kehamilan badan rasa sihat dan cukup bertenaga malahan sewaktu mahu melahirkan anak beliau rasa cukup bertenaga dan mudah untuk bersalin.
Selepas bersalin masih meneruskan pengambilane Supreme Diet, Body Lift,Liquid Manja Prune dan amat mengejutkan kerana beliau mendapati penyakit darah tinggi dan migrain beliau sudah tiada lagi. Jika tidak beliau terpaksa mengambil suntikan setiap minggu untuk meredakan penyakit tersebut.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Rashidah binti Mohd Yazid berumur 26 tahun dari Johor Bharu. Merupakan seorang jururawat.

Selepas berkhawin berat badan naik mendadak dari 55kg kepada 72kg. Ini adalah disebabkan beliau terpaksa mengambil pil hormon untuk kesuburan kerana haid tidak teratur kadang-kadang sehingga 4 bulan tidak datang.
Selama 2 tahun menggunakan keadah kesuburan tersebut tetapi tidak berhasil sehingga rasa putus asa. Badan pula bertambahgemuk tetapi masih tidak hamil.
Mengambil PKB selam 1 bulan, period lancar sehinggakan darah terlalu banyak, berketul-ketul dan habis dalam tempoh 15 hari mungkin kerana sebelum itu 3 bulan tidak datang haid. Kemudian bilan ke 2 telah disahkan hamil.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Puan Syansor Ain 32 tahun dari Kelang.
Tempoh perkhawinan : 2 tahun

Mempunyai masalah kesuburan dan berat badan belebihan.
Pelbagai rawatan telah dilakukan seperti berurut tradisional namun masih gagal. Berurut tradisional dan rawatan kesuburan berulang kaliakhirnya berat badan meningkat dari 60kg ke 78kg.
Body Lift diambil selama 2 kali sehari kerana ingin menurunkan berat badan. Berat badan turun 5kg pada bulan kedua kemudian hamil. Mengambil PKB pada bulan Ogos 2006 dan hamil pada Oktober 2006. (2 bulan sahaja)
Waktu kehamilan beliau mengalami mudah pndarahan dan langsung tidak boleh berlasak ataupun berdiri. Dinasihatkan mengambil Supreme Diet dan selalu banyak berehat @ berbaring. Bulan ke-5 terpaksa memperuntukkan budget untuk masalah penyakit yang berkaitan dengan darah yang mana pendarahan mudah berlaku boleh membawa maut. Kesan positif selepas pengambilan set selepas bersalin berat badan turun kepada berat normal.


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Pn.Salmi Abdul Rahman dari Johor Bharu, 38 tahun. 16 tahun berkhawin tidak dikurniakan anak.

Katanya inilah ikhtiar terakhir beliau jika tidak beliau redha ditakdirkan ridak mempunyai zuriat sendiri. Beliau telahpun mempunyai 2 orang anak angkat yang telah remaja sekarang.
Mengambil PKB hanya 2 bulan sahaja kemudian disahkan hamil. Kini telah pun bersalin pada 20/12/2006.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Puan Zurina Zahir
34 tahun dari Kota Tinggi Johor.

Menghadapi sakit saraf terutama sebelah kiri badan selepas penbedahan untuk kelahiran anal pertama dahulu.Pelbaga kaedah perubatan telah dilakukan namun tidak berkesan. TAhun ke 7 doktor mengesahkan beliau menghidapi ketumbuhan (fibroid) yang membesar sebesar telur ayam. Doktor mengatakan badawaa beliau tidak bolh hamil selagi pertumbuhan tersebut tidak dikeluatkan.
Setelah mengambil PKB seperti Body Lift, Liquid Manja Prune dan Supreme Diet.Dalam temph 8 blan pengambilan, haid keluar berketul-ketul dan sangat banyak. Berat badan turun dari 70kg ke 60kg. Badan juga terasa ringan dan bertenaga. Fobriod juga telah hilang dan beliau telah disahkan hamil 2 bulan.
Kini telah selamat melahirkan seorang anak perempuan yang kini telah berusia 6 bulan lebih.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Puan Samiah Ahmadberusia 30 tahun dari Kuantan, Pahang.

Berkhawin pada usia 29 tahun dan sudah pasti beliau ingin hamil secepat mungkin, namun setelah 5 bulan perkhawinan belum ada tanda-tanda untuk hamil.
Beliau adalah penghidap asma kronik yang memerlukan beliau bergantung pada ubat setiap hari. Beliau juga mengalami senggugut setiap kali datang period.
Berjaya hamil melalui program kehamilan Biodex dalam masa 1 bulan sahaja dan penyakit asma juga berkurangan. Kini meneruskan pengambilan Supreme Diet dan susu IGC yang kaya dengan pelbagai zat mineral, dan kalsium yang amat penting untuk sepanjang kehamilan ini.

kembali
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Agen Dropship YJE & Pengedar YJE

Email Nama Penuh, Alamat Lengkap dan HP ke yakinjaya@gmail.com sekiranya anda berminat.

LIKE Us untuk Updates & Info Produk Terkini~!

 
Creative Commons License
YJE Pictures by Yakin Jaya Enterprise is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 Malaysia License.
Based on a work at yakinjaya.blogspot.com.