create your own banner at mybannermaker.com!

Friday, January 30, 2009

testimoni - IHB- My Champion

Amin 8

Saya merupakan seorang ibu yang berkerjaya dan tidak mempunyai banyak masa di rumah. Walaupun begitu saya tetapi menjaga pemakanan anak saya. Anak saya mempunyai aktiviti yang padat di sekolah dan juga di rumah.Kadang-kala pemakanan anak saya tidak teratur dan saya amat risaukan pertumbuhan anak saya. Pelbagai supplemen makanan telah saya cuba tetapi saya tidak berpuas hati dengan produk-produk itu. Setelah mencuba My Champion anak saya kelihatan lebih ceria dan lebih bertenaga. Saya amat berpuas hati dengan My Champian dan akan terus memberikannya kepada anak saya.

kembali
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Agen Dropship YJE & Pengedar YJE

Email Nama Penuh, Alamat Lengkap dan HP ke yakinjaya@gmail.com sekiranya anda berminat.

LIKE Us untuk Updates & Info Produk Terkini~!

 
Creative Commons License
YJE Pictures by Yakin Jaya Enterprise is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 Malaysia License.
Based on a work at yakinjaya.blogspot.com.