create your own banner at mybannermaker.com!

Thursday, January 22, 2009

Testimoni - Curora Juice

Puan June, Bandar Tasik Puteri, Selangor
H/P: 017-6351213 (20/04/2004)

Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada "CURORA JIUCE" Selepas melahirkan anak ketiga, saya disahkan oleh doktor tidak boleh mengandung ladi tetapi selepas beberapa bulan saya dapati saya mengandung anak keempat. Ini adalah hasil daripada pengambilan "CURORA JIUCE" yang saya amalkan beberapa bulan sebelumnya.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Cik Nor Ain,Nilai, Negeri Sembilan
H/P: 013-3112930 (3/12/2003)

Saya mendapati masalah senggugut yang amat menyakitkan serta peredaran haid yang tidak teratur. Setiap kali kedatangan haid, saya terpaksa mengambil cuti sebab tidak tahan sakit, tidak selesa apatah lagi untuk bekerja. Tetapi setelah mengambil "CURORA JIUCE", masalah sengugut saya sudah tiada dan peredaran haid saya jadi teratur. di samping itu, saya dapati badan saya bertambah sihat dan bertenaga daripada sebelumnya. Oleh itu saya syorkan kepada remaja dan wanita yang pentingkan kesihatan untuk mencuba "CURORA JIUCE" sebagai "pemakanan Kesihtan Tambahan."

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Puan Anis, Kangar PERLIS
H/P: 019-4144334 (02/09/2006)

Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada "CURORA JIUCE" kerana banyak membantu saya dari segi kesihatan dalaman saya seperti keputihan & senggugut yang begitu teruk sehinggakan saya berkhawin selama 3 tahun tiada mendapat zuriat. Dengan pelbagai jenama lain saya telah mencuba tapi tidak berjaya, tetapi setelah diperkenalkan juice ini (CURORA JUICE) oleh kakak saudara saya, kini saya & suami saya amat gembira sekali yang mana saya kini sedang mengandung 4 bulan dengan minumnya selama 2 minggu sahaja. Terima kasih "CURORA JUICE" kerana memberi kebahagian dalam rumahtangga dan kesihatan saya.

kembali
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Agen Dropship YJE & Pengedar YJE

Email Nama Penuh, Alamat Lengkap dan HP ke yakinjaya@gmail.com sekiranya anda berminat.

LIKE Us untuk Updates & Info Produk Terkini~!

 
Creative Commons License
YJE Pictures by Yakin Jaya Enterprise is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 Malaysia License.
Based on a work at yakinjaya.blogspot.com.