create your own banner at mybannermaker.com!

Thursday, January 22, 2009

Testmoni- Smilax Juice

Encik Rosli, Salayang Baru Selangor
H/P 012-3775814

Disini saya ingin berkongsi pengalaman dalam penggunaan ubat-ubatan herba. Sebut sahaja ubat apa, Ubat Cina, India, Ubat luar negara, mengurut secara tradisional sertqa herba-herba tempatan semuanya saya telah cuba tapi malangnya kesan dan khasiatnya hanya bertahan beberapa hari sahaja. Pasa satu hari, kawan sepejabat saya memperkenalkan saya kepada produk baru "SMILAX JUICE" yang mana ianya berasaskan lebih daripada 30 jenis Herba danRempah-Ratus Asli dan harganya tidaklah begitu mahal. Setelah mencubanya saya dapati badan saya semakin ringan dan tenaga kelakian saya bertambah dan menberikan kepuasan yang lebih kepada isteri saya daripada sebelumnya. Yang saya kagumi dengan "SMILAX JUICE" ialah kesanya yang boleh bertahan berbulan-bulan bukannya sementara seperti ubat-ubatan lain di pasaran.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Encik Loqman Zakaria Gombak, Selangor
H/P 019-3692687

Sebagai seorang lelaki yang sudah meningkatkan umur 40 an, saya juga tidak terkecuali daripada menghadapi masalah kesihatan. Setiap pagi apabila bangun daripada tidur saya merasakan badan saya amat berat dan sering mengalami sakit sendi dan belakang dan ianya berlanjutan hampir 10 tauhn. Setelah mencuba "SMILAX JUICE" dalam masa beberapa minggu sahaja, saya dapati perubahan yang ketara dimana saya lebih cergas dan bertenaga serta sakit sendi dan belakang saya semakin berkurangan dan terus hilang. Disamping itu saya dapati pengbuangan air kecil dan besar saya menjadi lebih lawas.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Encik Mohd Asri Beranang, Selangor
H/P 017-3635234

Orang perempuan sekarang memang advance. Kalau pasal kecantikan dan kesihatan dalaman amat mereka titikberat dan mereka sanggup berhabis duit untuk nampak lebih cantik dan memberikan kepuasan kepada pasangan. Begitu juga dengan isteri saya yang mana beliau telah membeli produk "SMILAX JUICE" khas ntuk lelaki kepada saya disamping "CURORA JUICE" khas untuk wanita untuknya.. Setelah mencuba produk ini, hasilnya amat menakjubkan serta hebat di mana saya rasakan seoleh-oleh saya kembali remaja dan tempoh bersama isteri lebih panjang dan menyeronokan daripada sebelumnya.

kembali
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Agen Dropship YJE & Pengedar YJE

Email Nama Penuh, Alamat Lengkap dan HP ke yakinjaya@gmail.com sekiranya anda berminat.

LIKE Us untuk Updates & Info Produk Terkini~!

 
Creative Commons License
YJE Pictures by Yakin Jaya Enterprise is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 Malaysia License.
Based on a work at yakinjaya.blogspot.com.