create your own banner at mybannermaker.com!

Saturday, January 31, 2009

testimoni - IHB Cocoa Kids

Adam Haziq - 10 tahun

“Saya memberikan Adam Koko Kids setelah menyedari kepentingan khasiatnya. Saya pernah memberinya madu tetapi dia agak sukar menerima makanan yang manis. Sebelum ini Adam suka bersarapan dengan minuman biasa dan kurang menggemari pil vitamin. Sejak mengambil sarapan dengan Koko Kids selera makannya agak bertambah dan dia kelihatan lebih bertenaga dari biasa. Syukurlah akhirnya ada juga minuman yang bertenaga untuk kanak-kanak membesar. Saya sarankan ibu-ibu agar sentiasa mencari alternatif lain untuk mendapat khasiat makanan tambahan supaya anak-anak kekal cergas dan sihat.”

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Adik Najeeha, 7 tahun

"Saya memberi anak saya honey kids setiap kali dia mempunyai kelas aktiviti tambahan disekolah supaya dia lebih bertenaga dan lebih cergas. Dihari lain pula saya memberinya cocoa kids agar dia kekal sihat dan fokus pada pelajarannya. Kaum ibu harus peka akan keperluan harian anak mereka di sekolah pada zaman sekarang kerana masa seharian anak-anak dipenuhi dengan kelas agama, kelas tambahan, kurikulum dll. Jika kita sebagai orang dewasa merasa letih setelah seharian bekerja inikan pula anak kecil yang sering memikul beg sekolah yang dipenuhi buku, jadual yang padat di sekolah disulami aktiviti harian mereka. Saya pasti kaum ibu ingin melihat anak mereka sentiasa cergas, sihat dan bertenaga setiap kali pergi dan pulang dari sekolah."

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Adik Farid Abdul Aziz

"Anak saya mula memasuki alam persekolahan tahun ini. Dia amat cerewet dalam bab minuman & makanan. Sebelum diperkenalkan dengan koko kids dia hanya suka minum minuman yang bergas atau minuman yang dijual di kedai @ supermarket. Agak payah untuk menyuruhnya mengambil air kosong. Saya mula memberikannya koko kids bermula hujung tahun lepas setelah meneliti kandungan yang terdapat di dalam minuman tersebut. Antaranya adalah ginkgo, kolostrum, madu, gotu kola dan biji anggur selain dari grape seeds. Saya perhatikan Farid sentiasa meminta koko kids setiap hari sebelum ke sekolah. Dia juga kelihatan lebih cergas dari biasa dan selera makannya juga semakin bertambah. Syukurlah Farid tidak lagi bergantung kepada minuman bergas atau minuman bewarna lainnya. Sekurang-kurangnya jika dia mengambil koko kids, minuman ini amat berkhasiat dan mengandungi berbagai extrak herba dan vitamin."

kembali
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Agen Dropship YJE & Pengedar YJE

Email Nama Penuh, Alamat Lengkap dan HP ke yakinjaya@gmail.com sekiranya anda berminat.

LIKE Us untuk Updates & Info Produk Terkini~!

 
Creative Commons License
YJE Pictures by Yakin Jaya Enterprise is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 Malaysia License.
Based on a work at yakinjaya.blogspot.com.