create your own banner at mybannermaker.com!

Saturday, January 31, 2009

testimoni - Felisa Cosmetic

- Norhayati -

“Felisa Cosmetic! Saya amat berbangga dengannya, seperti yang tertera di sebalik mottonya “Seni Kecantikan Asli”. Sebelum menggunakan produk Felisa Cosmetic, saya tiada keyakinan pada diri saya sendiri kerana malu dengan wajah yang penuh dengan jerawat. Saya bekerja sebagai promoter dan amat memalukan apabila para pelanggan saya pula yang memberi khidmat nasihat tentang penjagaan kulit wajah. Seorang rakan karib menyarankan saya agar menggunakan produk Felisa Cosmetic. Akhirnya saya pergi ke Salun Kecantikan Felisa Cosmetik yang terletak di Larkin Perdana. Saya dinasihatkan untuk menggunakan Opaque Soap, Cleansing Cream, SF Lotion, Natural B Foundation dan Facial Mask with Bleach and Scrub.

Alhamdulillah, wajah saya semakin pulih setelah menggunakan rangkaian produk Felisa Cosmetic. Setelah jerawat kering, ia meninggalkan bekas hitam dan parut jerawat. Saya meneruskan rawatan dengan membuat “facial treatment” dua kali sebulan. Kemudian, saya menggunakan Opaque Soap, Cleansing Cream, SF Lotion, GP Lotion, GP Night Cream dan juga Natural Foundation B untuk kelihatan lebih cerah. Kini setelah 2 tahun, saya masih menggunakan produk Felisa Cosmetic dan lihat perubahannya, sungguh ketara!

Saya lebih berbangga dengan kulit wajah saya sekarang dan juga berbangga dengan Felisa Cosmetic. Cubalah!”

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
- Puan Ayu Mohammad -

“Apabila menyelak kembali album peribadi, saya tersenyum sendiri mengingatkan kembali masa yang lalu. Saya terkenangkan suatu masa dimana saya hidup dalam keadaan tertekan dan tidak bermaya untuk tersenyum seperti hari ini. Setiap kali melihat cermin, saya rasa malu dan tidak langsung mahu keluar untuk menghabiskan masa lapang saya dengan kawan-kawan, kerana saya risau akan dihujani dengan pertanyaan tentang wajah saya yang penuh dengan jerawat dan bintik hitam.

Walaubagaimanapun, semuanya berubah apabila berjumpa dengan seorang rakan. Dia memperkenalkan saya pada produk Felisa Cosmetic. Pada awalnya, sukar untuk saya percaya setelah sekian lama mengalami masalah ini. Tetapi, benarlah kata orang, tak kenal maka tak cinta.

Selepas menggunakan set penuh untuk kulit berjerawat iaitu Facial Cleansing Foam, Cleansing Cream, SF Lotion, GP Lotion, Sunblock Natural, dan Foundation. Saya terkejut melihat perubahan kulit wajah saya. Sebelum ini tak pernah saya terfikir yang masalah saya akan selesai. Jika saya tahu Felisa Cosmetic benar-benar berkesan, tentu dari awal saya telah menggunakannya.

Terima Kasih Felisa Cosmetic!”

kembali
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Agen Dropship YJE & Pengedar YJE

Email Nama Penuh, Alamat Lengkap dan HP ke yakinjaya@gmail.com sekiranya anda berminat.

LIKE Us untuk Updates & Info Produk Terkini~!

 
Creative Commons License
YJE Pictures by Yakin Jaya Enterprise is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 Malaysia License.
Based on a work at yakinjaya.blogspot.com.