create your own banner at mybannermaker.com!

Friday, January 23, 2009

Testimoni- JelitAyu Puerarin Plus

Kartina Azlina bt Ibrahim, Terengganu

Kenyataan pengguna : saya adalah salah seorang pesakit leukimia dan telah menjalani 2 kali pembedahan sejak 9 tahun yang lalu. Saya juga mempunyai masalah pada rahim dan peranakan serta tidak dapat mengawal pengeluaran air kecil sama ada ketika gembira, batuk dan bersin. Pelbagai produk telah dicuba tetapi masih tidak dapat menunjukkan kesan yang baik. Sehinggalah saya diperkenalkan dengan produk JelitAyu Puerarin Plus. Selepas seminggu saya mencuba, Alhamdulilah kini semuanya berubah. Saya tidak lagi mempunyai masalah tidak dapat mengawal air kecil seperti sebelumnya. Saya amat yakin dengan JelitAyu Puerarin Plus kerana ia juga mampu menghaluskan kulit pada seluruh anggota badan saya. Bagi wanita yang bermasalah, saya syorkan ini kepada semua yang sayangkan diri dan suami.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Syarifah Zarina, Penyanyi

Wanita memang mengalami banyak masalah seperti senggugut, keputihan, tidak subur, rahim jatuh, menopause dan lain-lain. Oleh itu, sama ada kita berkhawin atau belum, sepatutnya pandai menjaga sistem peranakan kita. Saya mengamalkan JelitAyu Puerarin Plus, ia merupakan rahsia saya mengekalkan keremajaan. Ia memang berkesan untuk semua wanita terutamanya kaum isteri. Oleh itu, JelitAyu Puerarin Plus...memang rahsia Wanita mengekalkan bentuk asal remaja. Wanita....Jangan terlepas.

Berat badan menjadi satu faktor utama untuk penampilan yang lebih sihat, yakin dan menarik. Keadaan badan yang gemuk, buncit dan mengeleber memang masalah kebanyakkan wanita mahupun lelaki. Saya juga mengalami masalah berat badan sejak remaja lagi apatah lagi selepas melahirkan anak. Kini, saya mengamalkan JelitAyu Lipo T, Memang bagus. Saya tidak ada masalah berat badan lagi. Senang hendak mengekalkan berat badan yang sihat!!! Harganya juga mampu dimiliki oleh semua golongan. Saya sudah dapat kesannya dengan JelitAyu Lipo T, anda....jangan berlengah...Kita sihat dan kurus...biar betul.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Puan Delia, 012-4998919 Alor setar

Selepas saya melahirkan anak pertama, berat badan saya naik mendadak. masalah sembelit, sakit tulang belakang dan letih mengganggu kerja harian saya. Saya telah disyorkan menggunakan JelitAyu Lipo-T dan JelitAyu Nutri Faktor. Selepas beberapa hari mengamalkannya, saya berasa sangat mengantuk dan cirit-birit tetapi pada hari ke 5, saya dapati perut saya yang buncit sudah menjadi kecil. Sembelit saya hilang. Sakit tulang belakang saya hilang disebabkan JelitAyu Nutri faktor. Dalam masa 3 bulan, berat badan saya turun dari 65kg ke 55kg dan kini saya 45kg. Sekarang, saya mula makan JelitAyu Puerarin Plus untuk menegangkan balik payu dara, rahim dan vagina. Ia memang berkesan, dalam hari ke 5 saya sudah dapat hasilnya. Kini, saya hanya makan 1 kapsul, 2 hari sekali untuk maintain. Terima kasih, JelitAyu.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Puan Shima, Butterwoth

Selepas saya mengamalkan JelitAyu Puerarin Plus, beberapa hari sahaja saya sudah dapat merasai kesannya. Bentuk payu dara menjadi cantik dan tidak menondel lagi. Saya dapati rahim dan bahagian kewanitaan memang menjadi remaja balik! Senggugut dan keputihan turut hilang. Setiap bulan datang bulan, emosi turut sangat stabil. Saya berasa sangat bahagia apabila dipuji orang yang tersayang.

kembali
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Agen Dropship YJE & Pengedar YJE

Email Nama Penuh, Alamat Lengkap dan HP ke yakinjaya@gmail.com sekiranya anda berminat.

LIKE Us untuk Updates & Info Produk Terkini~!

 
Creative Commons License
YJE Pictures by Yakin Jaya Enterprise is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 Malaysia License.
Based on a work at yakinjaya.blogspot.com.