create your own banner at mybannermaker.com!

Friday, January 23, 2009

Testimoni- JelitAyu Nutri Faktor

Nor Khairiah bt Abd Razak, Pahang

Kenyataan penggua : saya mengamalkan JelitAyu Nutri Faktor sebelum saya disahkan hamil anak keempat. Setelah hamil, saya meneruskan pengambilan JelitAyu Nutri Faktor sehingga hampir tempoh bersalin. Memang banyak perbezaan yang saya rasai bikan sahaja dari segi kesegaran tubuh badan malah kulit bayi saya amat berbeza dati anak-anak yang lain yang mana ia lebih cerah, tiada banyak ragam dan sihat. Saya sangat berpuas hati dengan produk ini dan syorkan kepada ibu yang hamil.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Syarifah Zarina, Penyanyi

Ramai di antara kita yang kelihatan lebih tua dan uzur berbanding dengan usia sebenar. Saya mengamalkan JelitAyu Nutri Faktor dan menganggapnya sebagai awet muda saya. Ia memang berkesan, masalah sakit tulang belakang saya sudah hilang, malah saya berasa cergas sepanjang hari, kulit turut menjadi lembap dan tegang. Rasa muda, sihat dan menawan sentiasa dengan JelitAyu Nutri Faktor.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Fauziah Ahmad Daud (Ogy)

Sebelum saya menjadi duta kepada produk JelitAyu, saya banyak bergantung kepada jamu untuk kecantikan dalaman tapi kesannya agak lambat dan mengecewakan saya. Pengambilan jamu juga agak terhad dan tidak boleh diambil semasa datang haid. Apabila saya mencuba JelitAyu Firm & Tight hanya selama 4 hari, saya dapat merasakan perbezaannya pada payu dara dan rahim saya. Apabila saya mencuba JelitAyu Nutri Faktor, dalam masa beberapa hari saya hilang 2 masalah, iaitu berat badan dan tak boleh tidur malam. Kini, saya dapat tidur cukup 8 jam, malah berasa segar, cergas seperti kembali muda! Selepas saya makan produk ini, saya terus percaya ia bukan main-main atau temberang. Maklumlah, saya ini akan cuba produk dulu sebelum mempercayainya. Selepas itu, barulah saya bersetuju untuk menjadi duta kepada produk yang berkualiti ini. Kepada semua, saya syorkan pengamalan JelitAyu Nutri Faktor, ia pasti tidak mengecewakan malah ianya dapat membantu mengembalikan kesihatan kita keseluruhanya. Jadi, bersesuaianlah dengan slogan dan pegangan JelitAyu yang mana Kesihatan Dalaman Menyerlahkan Kejelitaan.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Pn. Jamilah, Kuala Terengganu

Kini, saya mengandung 5 bulan dan saya telah mengamalkan JelitAyu Nutri Faktor selama sebulan. Biasanya, apabila mengandung, berat badan akan naik dengan mendadak, tetapi saya masih dapat mengekalkan berat badan dengan stabil dan sihat bersamaan dengan pertumbuhan bayi saya. Saya turut memahami produk ini sememangnya bermanfaat untuk bayi saya. Semasa mengandung, biasanya kita susah tidur lena dan selalu bergerak-gerak, tapi produk ini membantu saya menyelesaikan masalah ini. Saya dapat buang air besar dan kencing dengan lawas. Yang penting, produk ini adalah semulajadi dan sesuai untuk semua golongan pengguna termasuk hamil. Yang bagusnya, Produk ini tidak memberikan sebarang masalah kepada pengguna yang ada alahan. Ibu menyusu juga boleh menjadi lebih sihat dengan JelitAyu Nutri faktor.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Puan Delia, 012-4998919 Alor setar

Selepas saya melahirkan anak pertama, berat badan saya naik mendadak. masalah sembelit, sakit tulang belakang dan letih mengganggu kerja harian saya. Saya telah disyorkan menggunakan JelitAyu Lipo-T dan JelitAyu Nutri Faktor. Selepas beberapa hari mengamalkannya, saya berasa sangat mengantuk dan cirit-birit tetapi pada hari ke 5, saya dapati perut saya yang buncit sudah menjadi kecil. Sembelit saya hilang. Sakit tulang belakang saya hilang disebabkan JelitAyu Nutri faktor. Dalam masa 3 bulan, berat badan saya turun dari 65kg ke 55kg dan kini saya 45kg. Sekarang, saya mula makan JelitAyu Puerarin Plus untuk menegangkan balik payu dara, rahim dan vagina. Ia memang berkesan, dalam hari ke 5 saya sudah dapat hasilnya. Kini, saya hanya makan 1 kapsul, 2 hari sekali untuk maintain. Terima kasih, JelitAyu.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Puan Ramlah

Saya mengetahui produk JelitAyu melalui iklan dalam majalah Mingguan Wanita dan saya menghubungi stokis Sg. Petani. Sebagai seorang pemilik salon kecantikan, saya memahami memang banyak produk yang terdapat di dalam pasaran ini. Oleh itu, saya telah mencuba produk JelitAyu Nutri Faktor sebelum menjadi agen. Selepas 3 minggu saya mengamalkan produk ini, banyak pelanggan saya telah memberitahu bahawa saya kelihatan berbeza, lebih cantik dan segar. Dengan ini, saya terus yakin dengan produk ini dan mengesyorkan produk ini kepada pelanggan saya. Kini, saya dapat tidur lena dan boleh mengatasi tekanan perniagaan dengan baik. Dulu, saya menghadapi masalah membuang air besar, tapi sekarang saya dapat membuang air besar dengan lawas. Anak saya turut menegur rambut saya yang perang sudah menjadi hitam dan lebat.

kembali
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Agen Dropship YJE & Pengedar YJE

Email Nama Penuh, Alamat Lengkap dan HP ke yakinjaya@gmail.com sekiranya anda berminat.

LIKE Us untuk Updates & Info Produk Terkini~!

 
Creative Commons License
YJE Pictures by Yakin Jaya Enterprise is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 Malaysia License.
Based on a work at yakinjaya.blogspot.com.