create your own banner at mybannermaker.com!

Sunday, February 15, 2009

testimoni - Al Jabbar, Jabbar Kasturi

Tuan Haji Mohd Azmi Bin Yaakob
KL-Tel: 017-2908152

saya telah menghidap penyakit kencing manis (Diebetis) lebih dari 10 tahun. Pelbagai jenis ubat-ubatan jenama lain yang telah saya cuba tetapi tidak berkesan. namun apabila saya mengambil ubat JABBAR KASTURI, badan sauya mengalami perubahan yang sangat ketara. saya tidak lagi mengigil dan mengantuk pada waktu menjelang tengahari dan tidak lagi dahaga serta lapar secara tiba-tiba. Badan saya juga rasa lebih sihat dati sebelumnya. Kini bacaan gula turun ke peringkat yang normal. Sekarang saya lebih yakin menggunakan produk keluaran AL_JABBAR HERBS terutama JABBAR KASTURI.

kembali
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Agen Dropship YJE & Pengedar YJE

Email Nama Penuh, Alamat Lengkap dan HP ke yakinjaya@gmail.com sekiranya anda berminat.

LIKE Us untuk Updates & Info Produk Terkini~!

 
Creative Commons License
YJE Pictures by Yakin Jaya Enterprise is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 Malaysia License.
Based on a work at yakinjaya.blogspot.com.