create your own banner at mybannermaker.com!

Sunday, February 15, 2009

testinomi - Al Jabbar, Jabbar Maya 99

PN.Zabedah
Seminyih-Tel:-017-6668714

Pada mulanya, saya tidak begitu yakin dengan produk Jabbar Maya 99. Ini kerana, sebelum ini saya telah mencuba pelbagai jenama produk keluaran syarikat lain tetapi tiada tindakbalas yang memuaskan. Namun, setelah mencuba Jabbar Maya, saya dapat merasakan perubahan pada diri saya yang begitu ketara. Saya tidak merasa pening, letih dan lesu seperti sebelumnya. Tekanan darah saya sebelum ini 140/110 hingga 190/130 telah turun keparas yang normal iaitu 110/70 hingga 120/80, Kini saya boleh menikmati makanan kegemaran saya seperti biasa. Syukur alhamdulilah kesihatan saya bertambah baik.

kembali
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Agen Dropship YJE & Pengedar YJE

Email Nama Penuh, Alamat Lengkap dan HP ke yakinjaya@gmail.com sekiranya anda berminat.

LIKE Us untuk Updates & Info Produk Terkini~!

 
Creative Commons License
YJE Pictures by Yakin Jaya Enterprise is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 Malaysia License.
Based on a work at yakinjaya.blogspot.com.