create your own banner at mybannermaker.com!

Tuesday, February 10, 2009

testimoni - Jamu Mak Dara

Nama : Haliza Harun
Masalah : Berat Badan Berlebihan

Lepas makan satu botol Jamu Mak Dara ni berat badan saya menurun. Turun taklah banyak sangat dalam 2.5 kg jer. Tapi yang paling penting, saya rasa segar lepas amalkan Jamu Mak Dara ini.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Nama : Nurul Ainul Mohamad Razak
Kegunaan : Melancarkan Darah

Mak saya suruh saya amalkan jamu sebelum mendirikan rumah tangga. Sebenarnya nak amalkan jamu ni agak susah dan leceh. Dengan Jamu Mak Dara dalam bentuk kapsul ini saya lebih mudah mengamalkannya dan badan terasa ringan. Saya akan terus mengamalkan Jamu Mak Dara walaupun saya masih belum berkahwin sekurang-kurangnya untuk persediaan saya sebelum berkahwin.

kembali
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Agen Dropship YJE & Pengedar YJE

Email Nama Penuh, Alamat Lengkap dan HP ke yakinjaya@gmail.com sekiranya anda berminat.

LIKE Us untuk Updates & Info Produk Terkini~!

 
Creative Commons License
YJE Pictures by Yakin Jaya Enterprise is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 Malaysia License.
Based on a work at yakinjaya.blogspot.com.