create your own banner at mybannermaker.com!

Sunday, February 1, 2009

testimoni - Lifestyles Intra Jus

Syed Azman (Rasa, Kuala Kubu Baru, Selangor)

Sebelum minum jus penawar ini saya ada masalah kesihatan seperti darah tinggi, kebas kaki, masalah lutut dan jika duduk lama kaki akan kebas. Saya kerap MC dan cuti sebab selalu sakit. Dah banyak tempat pergi berubat moden, traditional tak juga mujarab. Alhamdulilah setelah minum jus penawar tak sampai 1 botol badan rasa sangat bertenaga dan boleh bekerja seharian. Kini dengan izin Allah swt saya dah pulih macam biasa.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Puan Maryam (Tmn Dagang, Ampang)

Saya menderita sakit kencing manis sejak 13 tahun lalu. Dah banyak wang saya belanjakan untuk berubat. Tubuh saya menjadi lemah dan bacaan gula dalam darah tinggi. Awal tahun 2006 kaki saya mula luka dan tak boleh sembuh. setelah menbaca selama 1 minggu jus penawar ini, badan saya bertenaga dan sihat. Masuk botol ke 2 luka di kaki telah kering dan sembuh. Bacaan gula dalam darah dan turun (normal). sejak minum jus penawar ini alhamdulilah badan saya rasa bertenaga dan boleh melakukan kerja harian tanpa rasa letih.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Ismail (Batang Kali, Selangor)

Nama saya Ismail dari Batang Kali. sebelum ini saya ada sakit tonsil. Sakit ooo! Nak makan, nak cakap pun sakit.... Sejak saya mengamalkan jus penawar ini, saya tak pernah sakit lagi sampai sekarang.. Isteri saya kat sebelah ni menghidap penyakit lelah (semput) sejak kecil tapi setelah minum jus ini lelahnya dah sembuh.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Hj Banuar (Kepong, Kuala Lumpur)

Saya menghidap kencing manis dan darah tinggi. Semasa muda saya sangat kuat bekerja dan kerja saya memerlukan saya berjalan lama. ni menyebabkan cecair di lutut saya kering dan perlu menjalani pembedahan meletakkan pelapik di lutut disebabkan saya telah terlantar lama,tidak boleh berjalan. Memandangkan saya mempunyai kencing manis, saya amat takut untuk menjalani pembedahan kerana takut luka tak sembuh dan menjadi kritikal.
Selama saya tidak boleh berjalan (baring sahaja) ini mengakibatkan bahagian punggung menjadi busuk dan luka akibat terlalu lama baring. Anak saya telah memberikan jus penawar ini kepada saya pada hari pertama pembedahan, selepas 1 minggu luka di lutut telah kering dan licin tanpa bonjolan kesan jahitan begitu juga dengan punggung telah kering (sembuh). Doktor menyatakan bahawa untuk berjalan selepas pembedahan adalah 3 bulan ke 6 bulan tapi tak sampai 1 hulan sahaja saya dah boleh berjalan dengan menggunakan tongkat 4 kaki. Kini saya boleh berjalan menggunakan tongkat 1 kaki dan saya sungguh bersyukur tanpa jus penawar mungkin saya masih tidak boleh berjalan lagi.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Makcik Mah (Batang Kali, Selangor)

saya menghadapi kesukaran semasa mengerjakan solat terutamanya semasa hendak sujud dan berdiri. Dalam masa yang sama saya juga ada darah tinggi. Dah bermacam-macam ubat saya makan tapi tak sembuh. Alhamdulilah (dengan izin Allah swt) ianya pulih dalam masa seminggu selepas minum jus penawar ini. Tapi yang paling best saya kini lebih bertenaga.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Wan Nurfadhilah (Pasir Mas, Kelantan)

Saya merupakan seorang pelajar yang tercorot dalam kelas semasa belajar, ini disebabkan saya mudah letih serta mengantuk dan tidak dapat menumpukan sepenuh perhatian semasa belajar. Saya telah disyorkan oleh abang saya supaya minum jus ini dan dalam masa yang singkat saya merasakan badan saya sihat, fikiran menjadi cerdas dan dapat tumpukan perhatian dalam kelas serta lebih bersemangat. Saya sungguh tidak menyangka keputusan peperiksaan saya sungguh cemerlang.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Kamal Asrul (Lenggong, Perak)

Doktor telah mengesahkan saya mengidap penyakit batu karang dan perlu membuat pembedahan bagi memecahkan batu karang tersebut. Rakan saya telah memperkenalkan jus penawar setelah saya minum selama 7 hari saya dapati ada butir-butir batu keluar semasa buang air kecil. saya segera berjumpa doktor, setelah x-ray dijalankan doktor hairan kerana mendapati batu karang saya hampir hilang. Saya terus mengamalkan jus ini kerana yakin dengan keberkesanannya.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Tujain (Tmn Samudera, Gombak)

Sebelum saya minum jus penawar ni saya kerap mengalami masalah kencing tak lawas. Tetapi setelah saya mengamalkan jus penawar ini masalah itu tak ada lagi dan saya terus amalkan minum jus penawar ini kerana ianya sedap dan berkesan terhadap kesihatan saya.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Wan Shahrizal - 28 tahun (selayang, Selangor)

Jus penawar ini memberikan saya tenaga dan menghilangkan rasa letih serta mengantuk. Sebelum ini saya merupakan seorang yang kurus dan tidak berkeyakinan disebabkan muka yang cengkung, badan kering macam mat pet.... Setelah minum jus ini ada perubahan dimana berat badan ideal, tak gemuk dan tak kurus. satu perubahan yang amat saya banggakan..... terima kasih kepada jus penawar.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Shukri (Taman Melati, Kuala Lumpur)

Saya nie menghidapi resdung dan alergi kepada makanan laut, habuk, udara yang sejuk sering bersin dan selsema. Nafas saya juga berbau, badan beruam macamjerawat besar danmuka sembab. Satu hari saya ke salon untuk rawatan resdung dan pemilik salon Pn Ass mengeyorkan jus penawar ini dam dalam masa 3 hari saya kurang bersin, nafas tak berbau. Ruam dan jerawat hilang selepas minum 2 botol jus penawar. Kini saya dah boleh makan makanan laut danterima kasih kepada Pn Ass yang memperkenalkan jus penawar ini kepada saya.

kembali
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Agen Dropship YJE & Pengedar YJE

Email Nama Penuh, Alamat Lengkap dan HP ke yakinjaya@gmail.com sekiranya anda berminat.

LIKE Us untuk Updates & Info Produk Terkini~!

 
Creative Commons License
YJE Pictures by Yakin Jaya Enterprise is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 Malaysia License.
Based on a work at yakinjaya.blogspot.com.