create your own banner at mybannermaker.com!

Thursday, January 22, 2009

Testimoni - Cellbelle Slimmez Beauty Coffee

NAMA : SABARIAH BT KAMAL
UMUR : 39 TAHUN
ALAMAT : TANGKAK
BERAT SEBELUM : 72 KG
BERAT SELEPAS : 64 KG
JUMLAH PENURUNAN: 8 KG
TEMPOH PENURUNAN: 6 MINGGU

Saya sudah mengamalkan "Slimmez Beauty Coffee" selama 6 minggu, berat badan asal saya ialah 72 kg. Kini berkurangan sehingga 8kg. saya bersyukur kerana masalah migraine hilang. Kulit wajah yang dahulunya bermasalah kini semakin berseri. Perjalanan haid juga mula teratur, bisa-bisa badan dan sakit-sakit sendi hilang. Dengan " Pembersih Wanita Cellbelle" masalah keintiman wanita yang saya alami selama ini dapat diatasi. Kini saya semakin yakin dan memiliki kesihatan yang saya impikan selama ini. Saya sekeluarga mengunakan produk "Cellbelle"

Terima Kasih. "Cellbelle"

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Azmi Bin Hamid

" saya sudah mengamalkan "Slimmez Beauty Coffee" selama 20 hari, berat badan asal saya ialah 149kg. kini berkurangan selama 8kg. Saya bersyukur kerana perut buncit dah mula mengempis, pembuangan air besar memang lancar dan aroma kopi cuppocino sangat memuaskan untuk menjadikan sarapan pagi setiap hari. Dengan 'CELPLUS' dapat membantu meningkatkan daya kesihatan saya. Saya mengesyorkan semua produk jenama "CELLBELL" kepada rakan-rakan saya dan mereka juga berpuas hati dengan hasilnya juga harga yang berpatutan. Selamat Mencuba!!


kembali
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Agen Dropship YJE & Pengedar YJE

Email Nama Penuh, Alamat Lengkap dan HP ke yakinjaya@gmail.com sekiranya anda berminat.

LIKE Us untuk Updates & Info Produk Terkini~!

 
Creative Commons License
YJE Pictures by Yakin Jaya Enterprise is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 Malaysia License.
Based on a work at yakinjaya.blogspot.com.