create your own banner at mybannermaker.com!

Friday, January 23, 2009

Testimoni- InHealth Beauty , reGain

Safia, 19 tahun

"Pertama kali mencuba reGain saya mengalami banyak perubahan sehingga saya hampir-hampir berhenti untuk mencuba. Saya memang alah padad makanan laut dan masakan yang mengandungi belacan. Kalau tersilap makan, badan akan rasa gatal dan bersin sentiasa. Setelah mencuba reGain saya rasa seperti mendapat tubuh yang baru. Saya rasa lebih sihat dan bertenaga dan kulit saya juga kelihatan berseri."

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Puan Ramlah
Pengusaha Tadika Krista (Puchong)
61 tahun

Saya telah mengambil reGain setahun lamanya & hasilnya amat memuaskan. Tahap kesihatan saya semakin baik kerana saya merupakan pengidap darah tinggi. Walaupun saya berumur 61 tahun aktiviti seharian saya yang sibuk sebagai pengetua Tadika tidak meletihkan saya. Saya amat berbangga dengan pencapaian diri saya yang masih sihat, bertenaga dan masih menarik jika dibandingkan dengan wanita seusia saya"

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Richie Rahman (51 tahun)
017-3371813

"Rutin harian saya sentiasa padat, dari lewat pagi hinggalah ke lewat malam. Bila pulang ke rumah terasa sangat letih an selera makan pun hilang. Sebelum ini saya telah mencuba beberapa jenis produk kesihatan tetapi reGain lebih sesuai dengan saya. Perubahan pertama yang amat ketara sekali ialah rasa bertenaga setiap kali bangun pagi kerana dapat tidur dengan lena. Selepas itu saya dapat rasakan perubahan demi perubahan yang reGain lakukan terhadap diri saya sehingga saya rasa diri seperti zaman remaja. Sekarang saya menjadikann reGain sebagai pengambilan harian bagi melindungi diri yang lebih berkesan"

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
En. Nasharuddin Osman 68 tahun
Ampangan Seremban

"Saya gemar bermain golfdiwaktu lapang. Kebiasaannya selepas bermain golf, badan mesti rasa letih, lenguh dan kadangkala kejang di kaki sebab berjalan hampir 5km setiap kali bermain. Sejak mengamalkan reGain saya rasa lebih sihat dan bertenaga. Bayangkan selepas solat Subuh saya terus ke padang golf hampir setiap hari. Pesan saya kepada anda yang ingin mencuba reGain minumlah air lebih dati biasa sebab bila badan kita mengeluarkan peluh kita sara lebih sihat dan badan pun rasa sedap.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Fatimah, 27 tahun

saya mengalami gatal-gatal di seluruh badan sejak bertahun yang lalu. Akibatnya saya tidak boleh berpeluh, pilihan baju juga halus sesuai, tidak boleh mengambil makanan laut dan kulit saya mudah luka akibat bergaru di tubuh. Saya mencuba reGain sejak 2 bulan yang lalu dan saya ddapati reGain amat sesuai dengan saya. Sumber kolagen reGain adalah dati ikan dan saya tidak mengalami sebarang reaksi alahan apabila mencuba reGain. Selain daripada itu luka atau bintik merah di tubuh saya juga mulai pudar. Paling menggembirakan saya tahap kesihatan saya dan kondisi kulit tubuh saya beransur pulih.

kembali
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Agen Dropship YJE & Pengedar YJE

Email Nama Penuh, Alamat Lengkap dan HP ke yakinjaya@gmail.com sekiranya anda berminat.

LIKE Us untuk Updates & Info Produk Terkini~!

 
Creative Commons License
YJE Pictures by Yakin Jaya Enterprise is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 Malaysia License.
Based on a work at yakinjaya.blogspot.com.